Konpromisoaren balioa
Fernando Buesa Blanco Fundazioa

2000-2020

“Nire seme-alabek eta belaunaldi berriek bihotz garbia eta balio sendoak izan ditzaten eta hemen bizi ahal izan daitezen, guk sufritu duguna jasan gabe, nire aletxoa jartzeko ideiak indar handia du niretzat”.

Sara Buesa

Biktimen elkarteek, bakezaleek bezala, denborarekin gizarteak terrorismoari aurre egitea lortu zuten. Borroka ezberdin horretan, askatasun eta demokrazia balioak defendatu zituzten, ETAk euren pertsonengan erasotzen zituenak. Era berean, giza izaera itzuli zien biktimei, eta, beraz, aintzatetsi egin zituzten, eta gizartea haiengan ikusi zen. Gizakiarekiko errespetu hori, gaur egun, gure garaiko herritarrei laguntzen dieten prozesu eta arazo askotan proiektatzen da. Biktimen esperientzia etorkizuneko tresna bihurtu da, gizarte hobea eta guztiontzako herrialdea osatzeko.

Otsailaren 22ko telegramak, kartelak eta mezuak

Fernando Buesaren eta Jorge Diezen hilketaren ondorengo orduetan, ezin konta ahala babes eta dolumin agertu ziren. Horren erakusgarri izan ziren, batetik, ikasle askok atentatuaren lekuan bertan utzitako mezuak, eta, bestetik, familiak kontsolatzeko eta hilketa lazgarri haiek gaitzesteko iritsi ziren ehunka telegramak.

Argazkia: Efe

Beira-arasa

Argazkiak: Raúl Fijo

Zure ekarpena

Gaur ere zure ekarpena oso baliotsua da.
Erakusketa honetan Fernando Buesa nor zen eta bere izena daraman fundazioak nola lan egiten duen ikusi ondoren:
Zure ustez, zein ekarpen egin dezakezu bakean bizi ahal izateko?
Zein da zure aletxoa etorkizuneko belaunaldiei gizarte hobea uzteko?

Campo requerido

Jasotako mezuak

El respetarnos los unos a

El respetarnos los unos a los otros independientemente de nuestros valores, culturas, opiniones….
El dialogo es la base de las mejores cosas que ha conseguido la humanidad y aunque parezca que nos cuesta encontrar las palabras. Gracias a ellas encontraremos la paz, la felicidad y la libertad

Andrea
Vitoria

Las víctimas del terrorismo se

Las víctimas del terrorismo se merecen toda nuestra admiración y respeto. Gracias a todos aquellas víctimas que, como Fernando Buesa, se dejaron la vida, heridas o libertades por el camino para que hoy pudiésemos vivir mejor. Siempre las tendré en mi recuerdo. Mi más sincera admiración a la labor de esta Fundación. Mucho ánimo en vuestra ardua tarea.

Un afectuoso abrazo desde Extremadura,

Jaime González Castrillo
Badajoz

el valor de la palabra,

el valor de la palabra, el valor de la imagen.Ambas siempre permanecen, nos permiten recordar y tenerlas siempre presentes

Txin
casi 70
desde Pego

Una exposición muy necesaria tanto

Una exposición muy necesaria tanto para concer quién era Fernando Buesa y qué hace la fundación que se creó en su memoria.

Alex
Vitoria-Gasteiz